quarta-feira, 23 de julho de 2014

Bright summer

I've already told you many and many times that I love to go to the beach. And for me, summer means colour so, to make my summer days more colourfull I often choose bright bikinis. I don't like to buy a complete bikini, I usually buy different pieces and then mix and match them as I feel like.
Sun protection is also very important in these summer days, so I usually use this cream from Avène which has a very high sun factor in order to have no regrets from being negligent in the future.

Eu já vos disse imensas vezes que adoro ir à praia. Para mim, o Verão significa cor e, de modo a tornar os meus dias veraneantes mais coloridos, normalmente opto por biquínis alegres. Não gosto muito de comprar biquínis completos, normalmente compro partes diferentes e misturo e combino como me apetece.
A proteção solar também é extremamente importante nestes dias e por isso normalmente uso este creme da Avène com um fator de proteção bastante alto, para que no futuro não me arrependa de ter sido negligente. 





Bikini: Oysho
Shorts: Bershka
Clutch: Zara Home
Cream: Avène

Sem comentários:

Enviar um comentário