domingo, 19 de agosto de 2012

Eureka shoes

One of the many things that I haven't certainly been blessed by God is the size of my feet. I wear a european 41/42 and that means that finding shoes is tough! Some female stores already have size 41 shoes, not all of them but whatever, the problem appears when size 41 runs small and I would like to ask a bigger size. It doesn't exist! Well, but as a fashion lover I had to find something good on it. So.... I run to the men section! There's a portuguese shoe' store that I love that has fabulous women and men shoes that makes me happy with my 41 feet, that's Eureka,and it sells shoes from their own brand and from portuguese desiners. Yeah, Portugal has wonderfull shoes and amazing designers!

Uma das muitas coisas das quais eu não fui abençoada por Deus foi certamente o tamanho dos meus pés. Eu calço o 41/42 o que, traduzindo,significa que encontrar sapatos é uma tarefa bastante difícil! Algumas lojas já possuem tamanhos de senhora até ao 41, nem todas mas tanto faz, o problema aparece quando o sapato 41 é pequeno e eu gostaria de pedir o tamanho acima. Não posso porque não existe! Bem, como amante de moda que sou tinha de encontrar algum aspeto positivo no meio disto tudo. Então...corro para a secção de homem!
Há uma loja portuguesa que eu adoro, que tem sapatos de mulher e de homem fabulosos e que me deixa plenamente satisfeita com o meu pé 41. É a Eureka! Esta loja vende sapatos da sua própria marca e de alguns designers portugueses. Sim, Portugal tem calçado fabuloso e estilistas maravilhosos!

Women shoes/ Sapatos de senhora
Eureka Women

Filipe Sousa

Men shoes/ Sapatos de homem
Filipe Sousa
Andrez for Eureka

Source: Eureka


1 comentário:

  1. oohhh I love the shoes of Filipe Sousa! Still on my wish list;)

    www.fussylife.com

    xoxo

    ResponderEliminar