terça-feira, 25 de novembro de 2014

Leopard sneakers

A few weeks ago, while surfing on the net I found some amazing leopard sneakers from different brands and they really catched my eye. As soon as I went to the shopping mall I saw these pretties from Adidas, I tryied them on and I really liked them. I was just a bit afraid about the strong pattern that could make it a bit harder to match with. After a few days I made my decision :)

Há algumas semanas, enquanto navegava pela net dei de caras com sapatilhas giríssimas, com padrão leopardo, de variadas marcas, que me chamaram muito a atenção. Pouco tempo depois fui dar uma volta ao centro comercial e dei de caras com estas belezas da Adidas, experimentei-as e adorei-as. Eu estava um bocado receosa quanto ao padrão que poderia ser complicado de conjugar e fiquei um pouco hesitante. Alguns dias depois tomei a minha decisão final :)














Cardigan: Massimo Dutti
Shirt: Benetton
Jeans: Levi's
Sneakers: Adidas
Bag: Zara

Sem comentários:

Enviar um comentário